Мала таку нагоду замовити номер в цьому готелі на декілька днів.Резервувала зазделегідь-за місяць(номер стандарт 600гр)Через 3 тижні передзвонила в готель і мені підтвердили резервацію-номер на 3 поверсі.11грудня ми приїхали,показали нам, як буде виглядати номер і запевнили,що поселять тільки з 14год.Свої речі запропонували залишити в камері зберігання,попередньо заповнили анкету на послугу тимчасового розміщення з 20год,зробили ксерокс паспорта.
Приїхали ми в готель о 20год і нам повідомили,що наш номер зайнятий і ми будемо жити на квартирі.Ви можете уявити наш стан,таке легковажне відношення до людей.Поговорити з адміністрацією готелю,з дівчиною яка показувала номер зранку, і звісно, книгу відгуків нам ВІДМОВИЛИ категорично(у нас немає!) Погрожували викликати міліцію.Наші дебати продовжувалися 1.5год і закінчилися викликом таксі (за наші гроші)і квартирою на вул Десятинській 13(просто жах,спати там було не можливо).
Я звертаюся до шановної п.Бондаренко Наталії Вікторівни,яка дзвонила в нашій присутності на рецепцію,давала вказівки щодо нас і чомусь не хотіла з нами говорити,пояснити ситуацію.
Я НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей готель на Білоруській,3----НІКОМУ.
№1Лидия в 2012-12-08 03:14:52 написав(ла):
При поселении участников международной конференции столкнулись с нечистоплотностью сотрудников этой гостиницы: при бронировании нам показали номер "Стандарт" (600 грн.), уверив, что все номера этого класса идентичны, а предоставили номера "Эконом" (450 грн.), выдавая их за "Стандарт". Разницу в цене вернуть отказались, отказали в возможности связаться с руководством гостиницы, вели себя по-хамски. Будем обращаться в Общество охраны прав потребителей!
Відгуки (2):